Otázky a odpovědi
Níže naleznete odpovědi na nejčastější dotazy ohledně fungování našeho e-shopu a další praktické informace. Pokud máte na srdci něco dalšího, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím jednoho ze způsobů uvedených na stránce Kontakt.
1. Jaké mám na výběr způsoby dopravy
Produkty, které u nás zakoupíte Vám budou doručeny jedním ze způsobů, který si vyberete v průběhu objednávky. Na výběr je k dispozici doručení balíku pomocí České pošty (za cenu 99 Kč) či Zásilkovny (za cenu 89Kč). V ceně dopravy je zahrnuto také balné.
2. Jaké mám na výběr způsoby platby
Při platbě za naše produkty můžete volit z několika způsobů. Na výběr máte z platby platební kartou prostřednictvím platební brány Stripe, kdy je možné využít jak platby pomocí zadání údajů o platební kartě, tak také služeb Apple Pay a Google Pay. Dalším způsobem je platba bankovním převodem na základě platebních údajů vygenerovaných v průběhu objednávky. Posledním způsobem je poté platba na dobírku. Za využití této služby jsou účtovány dodatečné náklady.
3. Jak reklamovat/vrátit zboží
V případě, kdy Vám zakoupené zboží nevyhovuje či je potřeba jej reklamovat, postupujte prosím dle aktuálně platných Obchodních podmínek, kde jsou uvedeny veškeré kontaktní a další informace potřebné pro úspěšné vrácení či reklamaci Vaší objednávky.
4. Kam mohu položit dotaz ohledně zboží?
Popisky našich produktů se snažíme dělat co nejpodrobnější a vycházet z našich vlastních zkušeností. Pokud však máte jakýkoliv dodatečný dotaz či potřebujete něco upřesnit, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím jedné z metod uvedených na stránce Kontakt. Budeme se snažit Vám odpovědět v co nejkratší možné době.
5. Mohu se zapojit do Saunō mapy jako přispěvatel?
Pokud nám chcete pomoci s budováním jediné a největší české mapy saun a poskytovatelů relaxačních služeb nebo chcete pouze doplnit vaši oblíbenou saunu, která se na mapě ještě nenachází, dejte dám vědět prostřednictvím jednoho z kontaktních způsobů. Případně se nám ozvěte přímo na email info@sauno.cz